.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2 بخش آمل به یک بخشدار سپرده شد

با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران، محمدرضا نصیری بخشدار لاریجان با حفظ سمت به عنوان بخشدار بخش مرکزی این شهرستان معارفه شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید و قدیم بخش مرکزی شهرستان آمل با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران، فرماندار آمل، روسای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی با تودیع حسینعلی ناییجی، محمدرضا نصیری بخشدار لاریجان آمل به عنوان بخشدار بخش مرکزی این شهرستان معارفه شد.

حسینعلی ناییجی بخشدار سابق مرکزی آمل در سخنانی با اشاره به اینکه در این سمت به دنبال فضای سالم اداری بودیم، تصریح کرد: تقویت فضای سالم اداری و اجرای ضوابط و قوانین از اهداف ما این این مدت بود.

وی با بیان اینکه بازرسی و نظارت از زیرمجموعه‌ها نیز از دیگر اهداف ما در این مسئولیت بود، یادآور شد: هرچند در این زمینه مشکلاتی وجود داشت اما تلاش کردیم موفقیت‌هایی در این زمینه حاصل شود.

بخشدار لاریجان و بخش مرکزی آمل نیز در سخنان خود با اشاره به اینکه ما سرباز وزارت کشور هستیم و هر جا نیاز باشد خدمت می‌کنیم، اظهار کرد: باید با اجرای درست مسئولیت‌های خود بتوانیم در مسیر شهدا قدم برداریم.

محمدرضا نصیری با بیان اینکه انتظار می‌رود مدیران، دهیاران و شورهای روستا در راستای توسعه بخش مرکزی گام بردارند، یادآور شد: به دلیل متصل بودن بخش مرکزی به شهر، توسعه این بخش موجب توسعه شهر نیز خواهد شد.

وی با اعلام اینکه باید در راستای توسعه همه‌جانبه این بخش تلاش کنیم، بیان داشت: توسعه امکانات و زیرساخت‌ها در سایه تلاش همگانی میسر می‌شود.

فرماندار آمل نیز در این جلسه با بیان اینکه نصیری از امروز به عنوان سرپرست بخشداری لاریجان فعالیت می‌کند و عمده‌ فعالیتش در بخش مرکزی خواهد بود، افزود: معارفه بخشدار جدید لاریجان نیز تا دو هفته آینده صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس، شهرستان آمل با چهار بخش لاریجان، امامزاده عبدالله، مرکزی و دابودشت از شهرستان‌های پرجمعیت مازندران به شمار می‌رود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.